Kan Bağışçısı Programı

Evcil Hayvanınız Kan Bağışçısı Bir Kahraman Olabilir!

Kan ürünleri kullanımı ile her yıl binlerce hayvanın hayatı kurtarılmaktadır.

Kurum içi hayvan acil durum ihtiyaçlarımız için TÜM TÜRKİYE DAHİL OLMAK ÜZERE KOCAELİ VE GEBZE ÇEVRESİ bölgesindeki HASTALARIN ve veteriner hekimlerin artan talebini karşılamak için bir hayvan kan bağışı programı geliştirdik.

Dora Veteriner Kliniği Veteriner Hekim Ali ATİKER Group lokasyonlarındaki hayvan kan bağışı programımız aracılığıyla, sizin ve veterinerinizin herhangi bir hayvan acil durumunda kan ürünlerine erişiminizi sağlamak için yeterli kan ürününü toplama, işleme ve saklama yeteneğine sahibiz.

Gördüğümüz vakaların doğası gereği kan ürünlerine olan talep her zaman yüksektir. Arzımızı sabit tutmak ve ihtiyacı olan hayvanlara yardım etmek için istekli köpek ve kedi gönüllülerinin yardımına güveniyoruz.

Hem kırmızı kan hücreleri hem de kan plazması kullanıldığı için tek bir kan bağışı birden fazla hayat kurtarabilir.

BAŞLANGIÇ TARAMASI:

Evcil hayvanınız aşağıdaki gereksinimleri karşılıyorsa ve bu can kurtarma programına katılmakla ilgileniyorsanız, lütfen Kan Bağışçısı formunu doldurun, ekibimiz evcil hayvanınız için bir tarama randevusu ayarlamak için sizinle iletişime geçecektir.
Tarama sırasında evcil hayvanınızın veteriner hekimlerinden biri tarafından fizik muayenesi yapılacak ve laboratuvar taraması ve kan grubu için küçük bir kan örneği alınacaktır. Ayrıca evcil hayvanınızın hastane ortamımıza verdiği tepkiyi de değerlendireceğiz – evcil hayvanınızın durumu en önemli önceliktir. En önemlisi, bu randevuyu hayvan kan bağışı programıyla ilgili tüm sorularınızı yanıtlamak için kullanacağız.
Bu programın ne kadar güvenli olduğunu ve cömertliğiniz ve çabalarınız için ne kadar minnettar olduğumuzu bilmenizi istiyoruz.
Herhangi bir zamanda süreç sizin veya evcil hayvanınız için çok stresli hale gelirse, evcil hayvanınızın hayvan kan bağışı programında kullanılmamasını önerebiliriz.

GEREKSİNİMLER:

Köpek ve kedi kahramanlarımızın kan bağışı programına alınabilmesi için belirli fiziksel özelliklere sahip olması ve belirli gereksinimleri karşılaması gerekmektedir. Hak kazanmak için, şunları yapmalıdır:

İyi bir mizaca sahip olmak ve damar delinmesine ve kısıtlamaya tolerans gösterebilmek.
Daha önce herhangi bir kan transfüzyonu geçirmemiş olmak
Alıcı için sorun oluşturabilecek herhangi bir ilaç kullanmamak.
Veterinerlerinden biri tarafından ilk değerlendirmede normal bir fizik muayene alın
Daha önce üreme öyküsü yok.
Kan Bağışçısı programımızla ilgili çeşitli pazarlama ve sosyal medya tanıtımlarında yer almasına izin verilir.

KÖPEKLER:

En az 10-25 kilo ağırlığında olmalıdır.
1 ile 7 yaş arasında olmak.
Yıl boyunca kalp kurdu önleyici olmalıdır.
Aşağıdaki aşılar konusunda güncel olmalıdır:
Adenovirus, Distemper, Leptospirosis, Parainfluenza, Parvovirus ve Kuduz.

KEDİLER:

En az 5 kilo ağırlığında olmalıdır.
1 ile 8 yaş arasında olmak.
Sadece kapalı bir kedi olmalı.
Aşağıdaki aşılar konusunda güncel olmalıdır:
Calicivirus, Panleukopenia, Kuduz ve Rhinotracheitis. -FeLV/FIV negatif olmalıdır.

***ÖZEL HAYVANINIZIN KAHRAMAN OLMASI İÇİN NELER YAPILMASI GEREKTİĞİ HAKKINDA BİZDEN DAHA FAZLA BİLGİ EDİNİN!
: +90 542 228 1732